wibiya widget

31 Mart 2009 Salı

Erdoğan’ın Antalya şaşkınlığının ardında 7 milyar TL’lik yatırım var..

Bir Antalya'lı olarak gelişmeleri sizinle paylaşmak istedim.Seçim sonuçları tüm ülkemiz için hayırlı olsun...
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ı CHP’ye kaptırdıkları Antalya Büyükşehir Belediye Başkanlığı için, "Hizmet açılışı için 28 kere gittim" diye konuşturan faktörün 2004’ten bu yana kente 7 milyar TL’lik yatırım yapılması olduğu belirlendi. Seçimi kaybeden Menderes Türel, "Ben 1 milyar TL’lik proje tamamladım. Hükümet de 6 milyar TL’lik yatırım yaptı" dedi.BAŞBAKAN Recep Tayyip Erdoğan’ın "Antalya’daki sonucu çok anormal buluyorum. Neticeye sagım var ama Antalya’ya 28 kez açılışa gittim. Tarihinde görmediği yatırım oldu" şaşkınlığının arkasında kentte gerçekleşen 7 milyar TL’lik yatırım olduğu belirlendi.
Akdeniz Üniversitesi eski Rektörü, Üniversitelerarası Kurul eski Başkanı ve Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’den vetolu Prof. Mustafa Akaydın’a yenilen Antalya Belediye Başkanı AKP’li Menderes Türel, "Ben 2004’ten buyana 1 milyar TL’lik proje tamamladım. Hükümetimiz de Antalya’ya 6 milyar TL’lik yatırım yaptı" dedi.Türel, şöyle konuştu: "Başkanlık dönemimde 100 büyük projeyi hayata geçirdik. Belediye olarak yaklaşık 1 milyar liralık yatırım yaptık. Manavgat suyu Bakanlar Kurulu kararıyla Antalya’nın hizmetine girdi ve su sorununu 2070 yılına kadar çözdük. Kanalizasyon sistemi olmayan şehrin altyapısını tamamladık. Köprülü kavşaklar yaptık. Metroyu hayata geçirdik. Sahiller, yeşil alanlar v.s. Antalya tarihinde görmediği hizmeti son 5 yılda gördü. Hükümetimiz de Antalya’ya 6 milyar liraya yakın kaynak aktardı. Toplamda 7 milyar liralık bir yatırım oldu. Devlet hastanesi, Antalya-Alanya yolu çok önemli işlerdir. Sayın Başbakan 28 defa geldi her gelişinde 3-4 açılış töreni hazırlardık."Küsmem, halk ne derse oMenderes Türel, başkanlığı döneminde muhalefetin "Yapmadığı bir şey için eleştirmediğini" sadece "icraatlarının eleştirildiğini" söyledi ve şöyle devam etti: "Şu anda biz de kendi kendimize muhasebe yapıyoruz. En ufak bir eksiğimizi bulamıyorum. Yine de sonucu saygıyla karşılamak lazım. Halkın tercihidir ve demokrasiye inanıyorsak bu tercihe saygılı olmalıyız. Antalyalılara asla küsmeyiz. Ben gazeteci olarak, ticaret ve sanayi odası başkanı olarak ve de belediye başkanı hep Antalya’ya hizmet ettim. Yine hizmete devam ederiz. İhtiyaç oldukça desteğe hazırız. Bizim için halkın takdiri her şeyden önemlidir. Hizmet yarışında, hizmet ayağını bizden teslim alanlar inşallah Görevimiz hizmet bayrağını taşıyana yardım etmek.
TÜRSAB: Hükümet Antalya’ya küsmesin
TÜRKİYE Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Başkanı Başaran Ulusoy, Antalya’daki yerel seçim sonuçlarıyla ilgili şöyle konuştu: "Demokratik ve adil bir seçim oldu ve vatandaş her bölgede hizmet alabileceği kişiyi tercih etmeye çalıştı. Bu seçimlerde adaylar birinci, partiler ikinci oldu. Ankaralı ve İzmirli partiye oy verdi. İstanbul’da oy kullananlar farklı duygular yaşadı. Vatandaş, "Bizler ekonominin iyi olmasını istiyoruz. Bizi kaşımayın, okşayın. İyi işler yaparsan oy veririm yoksa yol veririm" dedi. Antalya endişesini ortaya koydu. Dünya ile entegre bir yaşam tarzı olan bölgede vatandaş endişesini ortaya koydu ve bu aday kazandı. Ancak Antalya’ya her koşul altında destek verilmelidir. Hükümet kaybettiği yere küskünlük yapamaz. Antalya’nın turizm gücü için her türlü destek devam etmeli."
Referans : Sadi Özdemir- Ceyhan Kuburlu/Hürriyet

2 yorum:

Gunes ile LEZZETLI TATLAR ZAMANI dedi ki...

herşeyin hayırlısı ;)

anka dedi ki...

Ne hareketli bir seçim yaşadık.Hareket devam ediyor,bu kez de büyükçekmecede ,evime yakın olan adliyede olaylar oldu.çalınan evet mühürlü chp oyları bulundu.Diğer illerde ortaya çıkmayan neler oldu kimbilir.Harikayız.