wibiya widget

14 Nisan 2009 Salı

Aman bu havalara dikkat...

Selam herkese,
Havaların güzelleşmesi ile bir anda açılıp saçılan bendeniz sanırım biraz üşüttüm.Boğazımda ciddi bir ağrı var.Çok yakın bir doktor arkadaşımın tavsiyesi ile Otacı Meyanbalı Pastil kullandım bugün hep. Artık boğazım biraz daha iyi.So­ğuk al­gın­lı­ğı,ök­sü­rük gi­bi du­rum­lar­da ra­hat­la­tı­cı ola­rak kul­la­nı­lan pastilin meyan ballı olması nedeniyle bronşların açılmasına katkısı varmış. Doz Önerisi olarak ye­tiş­kin­ler­de gün­de 16 pas­til, 2-12 yaş ara­sı ço­cuk­larda gün­de 8 pas­ti­le ka­dar alınabiliyormuş.Umarım hiç ihtiyacınız olmaz ama kulağınızda bulunsun.

4 yorum:

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım aynen günaşi görünce fırladık sokağa ama bogazlar felaket oldu.ses çıkmıyor.tavyene teşekkürler.sevgilerimi bırakıyorum

iffetin günlüğü dedi ki...

tavsiye için teşekkürler özge hanım..benim en küçüğümünde alerjik bronşiti var bu kış ne kadar antibiyotik kullandık hatırlamıyorum. en son bizde bitkisel bir solüsyon aldık da şimdilik iyiyiz bakalım..

Unknown dedi ki...

rica ederim.hepinize gecmıs olsunnn

PINK PRINCESS dedi ki...

benimde bademciklerim kacaman oldular:(şimdi bir pastil içtim,bir de otacınınkini alayım o zaman..