wibiya widget

16 Mayıs 2009 Cumartesi

Bilun Design ve harika tasarımları

Selamlar ARKADASLAR, Bundan sonra her hafta sonu kendi blogumda yakınen takip ettiğim ve beğendiğim bir blogu tanıtmak istiyorum.Blog konusu ve tarzı konusunda herhangi bir kriterim yok .Tek seçim kriterim az once de söylediğim gibi arkadasımın blogunu ve içeriğini beğenmiş olmam... İlk paylaşımım kendisini sevgili arkadaslarım Laçin ve Stil direktörü vasıtası ile tanıdığım ve toka ve taç tasarımlarını oldukça beğendim arkadasım sevgili BİLUN ŞEN'in blogu olacak. Uzunca bir süredir severek takip ettiğim arkadasım toka, takı, taç tasarımları dışında meslek olarak arkeoloğluğu seçmiş durumda.Şu anda da Eskiçağ Tarihi'nde yüksek lisans yapıyor.Henüz çok yeni olarak katıldığı Hülya Aydın'la Türkmaxta yayınlanan Tasarım Atölyesi programında bunları ifade etmeyi atlamıs da olsa ben onun adına bunları burdan ifade etmiş olayım...Yolun açık olsun sevgili Bilun.Desteğimiz seninle....

6 yorum:

Bilun ŞEN dedi ki...

Canım, çok teşekkür ederim güzel sözlerine. İnan çok mutlu oldum, öylesine değil yani. Çok mutlu ettin beni. Desteğinizi hissetmem daha da güçlü kılıyor beni. Sağol tekrar..

Unknown dedi ki...

ne demek bilun cum, sen herseyi kendi emeginle hak ediyosun sevgiler:)

cimcime dedi ki...

Beğendiğim blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, başarılar.

ilkimkocamaz dedi ki...

özgecim tanıstıgımıza cooook sevindim bak geldim bloguna hemen :)
lacin stil direktoru ve bilun inanılmazzzz önemli referanslar benim icin:)) hepsini hem yaptıkları hem de kişilikleri ile ayrı ayrı sevio begenio ve takdir ediorum!!!

Stil Direktoru dedi ki...

Canım benim güzel bir fikir bu sevdim. 3 altın kızlar olarak bizi yazman da büyük incelik. Bilun'um da Laçomda daha daha iyi yerlere gelecekler eminim. sevgiler

Unknown dedi ki...

ilkim'cim ben de :)her zaman beklerim:) sevgiler
stil,daha ilerleyen tarihlerde baska süprizler de olucak cnm arkadasım:)