wibiya widget

2 Haziran 2009 Salı

Beyaz Fırın düğün pastaları ile en tatlı “evet” !

Geçen hafta en yakın arkadaslarımdan birinin düğünü vardı.Hazırlık sürecine ben de dahil olduğum için bircok konuda eski bilgilerimi güncellemiş oldum onunla birlikte. Bu yazımda size arkadasımın düğün pastasından bahsetmek istiyorum.Pasta'yı Beyaz Fırında yaptırmışlardı ve tam anlamıyla estetik ve tadı oldukca güzel idi. Özel tasarım düğün pastaları ile ünlü Beyaz Fırın pastaları, Pastacılık konusunda uzman heykeltraşlar tarafından bir sanat eseri kadar özenle hazırlanıyormuş.Farklı renklerdeki şeker hamurlarından figürler ve desenler, el yapımı çiçekler gibi süsleme seçenekleriyle alternatif modellerini sizler için web sitelerinden seçtim. Bilgi için; Düğün pastalarının dilim fiyatları 8 TL ve 15 TL arasında değişiyormuş. En güzel günlerde, en güzel pastalar sizlerin olsun.Ağız tadıyla...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

özgecim benim düğün pastam mordu :)) tam senlikti yani eflatunlu morlu bir menekşe tarlası gibiydi
her ne kadar ben o kadar mor sevmem desemde böyle aralara serpiştirdiğim o kadar mor olduğunu fark ettim ki senle konuştuktan sonra inanamazsın :)

Adsız dedi ki...

öncelikle merhaba boğunuzu yeni keşfettim harika bir blog bu tarz bloglar görmek beni günden güne sevindiriyor evinizdeki duvar kağıtları benm çok dikkatimi çekti bende ewimde salonuma yapıcam tek bauhaus a baktım orda da pek hoşuma gitmedi böyle bildiğiniz bol çeşitli biyer varmı istanbulda..

ASLI dedi ki...

Sevgili Özge; Bir gün evlenirsem sizden bu hazırlıklarla ilgili bilgileri isteyeceğim. Bir mimarın gözünden evlilik töreni güzel olur diye düşünüyorum. =))