wibiya widget

17 Eylül 2009 Perşembe

Bu Aralar Hüzünlerdeyimmm...

Sevgili Blogdaşlarım,
Gelen mailler nedeni ile bu yazıyı yazmaya koyuldum.Herkes sormuş, nerelerdesin pazartesiden beri diye?Bu aralar hüzünlerdeyim...
Ne elim kalkıyor, ne klavyemin başına geçebiliyorum.Tek bir nedeni yok aslında ama herşey çok üstüste geldi şu son 1 yılda.Gerek bu yazımda belirttiğim babamın hastalığı, gerekse benim geçirmekte olduğum sağlık problemlerim,Türkiye'nin içinde bulunduğu durum vs... herşey çok birikti bu aralar bende.Şöyle 3-4 gün kafa dinlemeye ihtiyacım var.Bayramda postlarımı yazamazsam şimdiden affola...
Lütfen bana güzel enerjilerinizi yollayın.İnanın çok ihtiyacım var şu aralar güzel dileklerinize.Nazar boncuğumda eksik kalmasın...
Sevgiyle ve mutlulukla kalın...

2 yorum:

Sihirlitorba dedi ki...

çok geçmiş olsun sana da,babana da...Ülkenin halleri ile ilgili de artık yorum yapamıyorum.Allah sonumuzu hayır etsin.amin...

nalan dedi ki...

enerjimiz düşmekte bir kaç zamandır haklısın, ama elbet yükselecek merak etme :)