wibiya widget

26 Ekim 2009 Pazartesi

Takı Blogum Daisy Design' dan Paylaşımlar...


Biraz da takı blogum olan Daisy Design'dan paylaşımda bulunmak istedim.
Hem gümüş hem de altın tonlarında 2 farklı rengi bulunan pırlantalı yusufçuk kolye.Gömlek ve kazak üstleri için birebir ...Üzerine faklı boyda uzunlu kısalı kolyelerle de kombin yapılabilir.Fiyatı sadece 15 tl.


İstenildiği takdirde gittigidiyor ve pasajdan taksitle de satıp, dükkana ekleyebilirim.Siparişleriniz için; takiyapiyorum@gmail.com adresine mail atmanız yeterli...

5 yorum:

Kelime Yığıcısı dedi ki...

Merhabalar...
Bayan mimar...
yeni izleyicilerindenim...
çok güzel paylaşımların var her biri için teşekkür ederim...-kendi adıma-
bu yusufçuk kolyeside çok hoşmuş...beğenine sağlık...

Adsız dedi ki...

Ayy bunlar da harika...:) Ben şöyle bir seçim yapayım toplu sipariş vereceğim tatlım:)) Çok güzeller hepsi seçim yapmak zor oluyor ama.

armina dedi ki...

Çok güzellerrr. Takı blogunada baktım oradakilerde çok güzel.

DuruButik dedi ki...

Yusufçuklu koleyler harika!
Emeğine sağlık..
sevgiler...

haykırış dedi ki...

Gezdikçe doyamayacağımız bir blog derken açtığımız sayfaya bak allahaşkına tam cebimi yolacak türden zira yanıbaşımda muhterem eşim "aa çok harika" demeye çoktan başlamıştı bile. Neticede PC başından kalmamı istedi "hayatım dur şu yorumumu yazayım hemen kalkarım" dedim.
Cebime DO KUN MA YIIIN diyerek kalkıyorum.
Sevgi ve saygılar
NOT: Muhterem eşim de sevgilerini iletiyor sonra yazdın-yazmadın olmasın aramızda.