wibiya widget

28 Ocak 2010 Perşembe

IPAD Görücüye Çıktı!

Merakla beklenen Apple’ın tableti iPad dün görücüye çıktı. Bilgisayar, müzikçalar, video oynatıcı, GPS cihazı, oyun üssü, elektronik kitap okuyucu ve çok daha fazlası artık tek bir cihazda. iPad fiyatta da oldukça iddialı...


Teknoloji dünyası uzun süreden bu yana sabırsızlıkla beklediği oyuncağıyla dün tanıştı. Apple CEO’su Steve Jobs dünyanın merakla beklediği yeni tablet bilgisayarı San Francisco’da düzenlenen MacWorld etkinliğinde tanıttı. İlk bakışta söyleyelim. Bu cihaz iPhone kullanıcıları için oldukça tanıdık. Hatta “Büyük iPhone” olarak da adlandırılabilir. “Bu cihazı basit ve zevkli kullanım için tasarladık” diyen Steve Jobs, “iPad, Mac ile iPhone arası bir ürün” diyor.Dünkü sunumuna iPod, iPhone ve Mac satışlarına işaret ederek “Dünyanın en büyük cihaz üretecisi biz olduk” diyerek başlayan Steve Jobs, Sony, Samsung, Nokia’yı geride bıraktıklarını açıklayarak rakiplerini alt ettiklerini söyledikten birkaç dakika sonra elindeki 9.7 inç boyutundaki oyuncağı gösterdi.
İçinde yok, yok
Bu sırada Steve Jobs şunları söylüyordu: “İşe laptopla (Mac) başladık ardından iPhone geldi. Şimdi laptoptan daha iyi bir ürünle karşınızdayız. Video seyredeceğiniz, fotoğraf görüntüleyeceğiniz, müzik dinleyeceğiniz, e-kitap okuyacağınız, oyun oynayacağınız bir cihaz. Bunun adı iPad.” Jobs ve ekibi ardından 1 saati aşkın sunumda iPad’in özelliklerini sıraladı.

AĞIRLIĞI -680 GRAM

- 9.7 inç çoklu dokunmatik ekran

- 13.4 milimetre inceliğinde

- 680 gram ağırlığında

- 16, 32, 64 GB’lık flaş hafıza

- Dolu bataryayla 10 saat pil ömrü

- Wi-Fi ve Bluetooth teknolojisi


Bakalım daha neler göreceğiz...


11 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

fiyatını çok merak ettim gerçekten ;D

Adsız dedi ki...

"Alsam mı?" diyorum karar veremiyorum Özgecim ya...
Hem kitabın yerini bişey tutmaz diyorum, ama bu da pek güzel kırk tane kitap yükle içine... Sonra milyon tane özelliği var. "Ama bir taraftan da çok göze batar, çalmasınlar bi de elimden diye korkarım ben bununla otobüse dolmuşa binmeye..". diye düşünüyorum. bilemedim yani...

Gunseli S. dedi ki...

dokunmatik ekranlara sanırım biraz uyuz oluyorum ben :| o yüzden laptop un da telefonun da tuşları olmasından yanayım. Bu da çok güzel görünüyor tabii ama ben onu daha çok yanımda ekran taşımak olarak algılarım heralde. Çünkü tuşlar olmadan ve sadece ekrana dokunarak tam olarak bir bütünlük sağlayamıyorum cihazlarla. Zaten tuşlardan çıkan sesleri bile bir ayrı severim :)

Sevtap dedi ki...

Fiyatını merak edemicem nede olsa İDDALI:D bol tuzludur :D ama yiğidi öldür hakkını yeme süper!

gulbahcesi dedi ki...

çok beğendim,çok güzel.. ben de fiyatını merak ettim gerçekten.

Unknown dedi ki...

göz yorar ya bundan kitap okumak kağıt gibisi yok:))eski ka mıyım ne:)

Unknown dedi ki...

Ben de aslında gerçek kitabın yerini birşey tutamaz diyorum ama yine de bu şeyler ilgimi çekiyor.Özellikle bir yolculuğa giderken vs. yanıma birkaç kitap almaktansa,böyle birşeyi almak çok kolay olur.Amazon'da da kindle var ya,o da çok hoş birşey.
Bunun fiyatı neymiş acaba?

İğne İle İplik dedi ki...

Bu yaz amerikaya gidiciiim ve O bebeği aliciiiim. Şimdiden para biriktiriyorum;)

hkki dedi ki...

biraz kullanılsın bakalım. Ortaya çıkar detaylar.
Bende okuyamıyorum böyle cihazlarda, kitap daha rahat geliyor. :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

40 kere benim olsun desem olurmu??

JaDe dedi ki...

teknoloji inanılmaz ilerliyor ve biz çok şanslıyız bu icatları görebildiğimiz için