wibiya widget

14 Şubat 2010 Pazar

Sevmeyi bilenlere...


Blogcanlar, malumunuz bugun sevgililer gunu...
Konuyla ilgili 2 kelime etmezsem rahat edemem o yüzden tutmayın beni,  konuşayım biraz:)

Sevgililer günü benim için sadece aşkın günü değil.Nedense ülkemizde böyle bir yanlış kanı var.Bugün adı üstünde sevginin günü...Sevgiler ise çeşit çeşit.Anne-baba sevgisi, evlat sevgisi, kardeş sevgisi, arkadaş sevgisi vb. hep bu başlık altında değerlendirebilir diye düşünüyorum.Dolayısı ile bugün sadece sevgilinizi, kocanızı değil, sizin için anlam ifade eden, yaşamınıza değer katan tüm sevdiklerinizi hatırlayın.Sevin ki sevilin...
Bu yazımı sevmeyi bilen herkese adıyorum.Onlar zaten kendilerini bilir...

Sevgisiz kalmamanız dileğiyle  blogcanlar...

3 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

tebessüm ederek okudum sizi gerçekten yanlış bir yaklaşım bu anneminde babmında arkadaşımında kutlayabiliyorum ben bugününü sanırımm şanslıyım:))

HaNdE... dedi ki...

BİZDE KUTLAMADIK BUGÜNÜ...
Bizim için her gün öyle! :))

Unknown dedi ki...

sevmeli herşeyi her güzelliği ...hayatı farketmeli sevgililer gününe hasretmemeli sevgiyi sevgiliyi