wibiya widget

13 Eylül 2010 Pazartesi

"Pivot" Sehpa Tasarımı Huzurlarınızda...

Blogcanlar,
Öncelikle dün gece FİBA 2010 da bize Dünya 2. liği sağlayan devlerimize sonsuz teşekkürler...

Basketbolla yatıp kalktığımız bu günlerde haftaya  "Raw-Edges Design Studio" tasarımı "Pivot" sehpa ile başlayalım istedim.

Günlük ihtiyaçlarınızı elinizin altında kolayca bulabileceğiniz bu tasarım,  farklı renkleriyle de farklı mekan ve tasarımlara uygun olarak kullanım sağlıyor. Bence tasarım olarak gayet başarılı umarım sizler de beğenirsiniz.Herkese iyi haftalar!

6 yorum:

IKABAGS dedi ki...

Ozge hanim Paris ten selamlar !

Cok hos ve kullanisli olduklarini dusunuyorum ozellikle mavisine bayildim !


Iyi calismalar dilerim

Feyza

Benhurum dedi ki...

Özgemm, bende Dev Adamlarımıza buradan sonsuz teşekkür ediyorum.

"Pivot" sehpalar da tam bizlik be Özgem şöyle yanımıza çekip takılarımızı tasarlamak için çok hoş olur gerçekten, değilmi;) Merak ettim nasıl tedarik ederiz bunlardan acaba?

İyi haftalar bir tanem tatlı yanaklarından öptüm en kocamanından;)

Unknown dedi ki...

tskler feyza ben de senın canta tasarımlarıına bayıldım.
svgler

nehirineylemleri dedi ki...

e süpper:)

Stil Direktoru dedi ki...

Dizayn ve tasarım ancak almam :) Aşkım inan bende çok özledim ancak 17'de ydışından misafirler geliyor yatıya yazmıştım görmedin demek yoksa ilk iş sana alo demek olacaktı söz valla öperim.Umarım güzel bir bayram geçirdiniz, öperim.

Tümay Öztürk dedi ki...

Çok değişik ve çok kullanışlı olmuş! Gerçekten çok güzel! Çok başarılı:)