wibiya widget

21 Kasım 2010 Pazar

Zihnimde Antalya Anıları ile Herkese İyi Haftalar!

Blogcanlar,
9 günlük uzun bir tatilin ardından tekrar aynı iş ve hayat temposuna dönüyoruz.Ailem ve sevdiklerimle dolu dolu bir bayram tatili geçirmiş olmanın verdiği huzurdan olsa gerek, "off ya hafta başlamasın " modunda değilim çok şükür! Sizlere de Antalya'daki manzaramızdan bir kare gönderiyorum.Fotoğraf için kardeşime çok tşkler..

Yeni haftalar, yeni heyecanlar başlasın, hayat bunların tümü beraberken  güzel , önemli olan  biz ve sevdiklerimizin sağlığı yerinde olsun da...

Bu hafta gerek babam, gerekse yakın dostlarımızın sağlıklarıyla  ilgili  bazı haberleri bekliyoruz.Sizlerden ricam, pozitif enerjilerinizi ve dualarınızı eksik etmeyin!Bana enerjilerinizi yollayın.Kucak dolusu sevgiler, herkese iyi haftalar!

14 yorum:

Demet / Demetoloji dedi ki...

Hoşgeldinn :) Dualarım seninle...

Saglıklımutfak dedi ki...

Hoşgeldin canım:) çok öpüyorum mutlu haftalar olsun hepimize:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

canım güzel haftalar sana da..

Adsız dedi ki...

9 günlük guzel bir tatilden sonra saglikla ilgili iyi haberler de sizinle olsun

çeşnici Handan dedi ki...

Bu uzun süreli bayram tatili sanırım herkese iyi geldi ve herkes mutlu bir haftaya başlayacak. Tüm güzellikler ve beklediğin iyi haberler senin olsun dualarımız seninle.Sevgilerimle.

ikizlerimbenim dedi ki...

Merhaba Özge,

gerçekten de Antalya'da müthiş bir hava vardı bayramda, ama bugünden itibaren serinlemeye başladı..şehir olarak misafirlerimizi gönderdik, sonra sonbahar moduna geçtik :)

sevgiler memleketten :))

Burcu Çalışkan dedi ki...

güzel bir hafta olsun, beklediğin haberlerde güzel gelsin canım

DOREMİ dedi ki...

Nihayet Antalya..güzel bir hafta olsun sana:))

Benhurum dedi ki...

Özgem öncelikle hoşgeldin sefalar getirdin! Sanada sağlıklı ve mutlu bir hafta diliyorum. Ayrıca beklediğin tüm haberler, duydukça yüzünü güldürecek içine huzur verecek haberler olsun inşaallah. Tüm pozitif enerjim sizlerle;) Öperim...

Beyazkkelebek dedi ki...

ooo hoşgeldin güzel şeyleri bırakıp gelsekte yinede aklımızda bir yerde oralarda kalıyor.Dinlenmek ve huzur dolu gelmekte çok iyi.İnşallah istediğiniz güzel haberleri alırsın canım.

Tümay Öztürk dedi ki...

Canım benim beklediğin tüm sağlık haberleri çok iyi olsun, yüzünüzü güldürsün inşallah! Dualarım sizinle... İyi bir tatil yapmana sevindim. Zira son haftalar çok yorucu inan:)

Unknown dedi ki...

Canım umarım beklediğin iyi haberleri en kısa zamanda alırsın.
Sevgiler...

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Beklediğin sağlık haberleri istediğin gibi iyi olsun inşaallah. Ben enerjimi yolladım. dualarımda seninle.
İyi haftalar olsun...

ilknur dedi ki...

blogumda sizi mimledim soruları yanıtlarsanız okumaktan keyif alacagım. Blogunuz da çok hoşuma gidiyor.takip etmekten mutlu oluyorum. Sevgiler.