wibiya widget

24 Eylül 2009 Perşembe

OKULLAR AÇILDI AMA YA OKULA GİDEMEYENLER?

Blogdaşlar, Hepimizin bildiği gibi ilk ve orta dereceli okullarda yeni eğitim öğretim yılı bugün başlıyor. Ancak eğitim ordusu 2009-2010 öğretim yılına sorunlarla başlıyor...Birçok çocuğumuz ve gencimiz ne yazık okula dahi gidemiyor.Bizler bireyler olarak bu sorunların çözümüne destek olmak için neler yapabiliriz diye düşününce ÇYDD ve Milliyet Gazetesinin ortaklaşa yürüttükleri "Baba Beni Okula Gönder" kampanyasını bugunkü postumda yayınlamak istedim.Bilenler bilmeyenlere anlatsın ,daha çok kızımız okusun.Ülkemiz daha aydınlık olsun...

Baba Beni Okula Gönder kampanyasının amacı nedir? Bu kampanyanın amacı Türkiye’de ekonomik yetersizlik ve aile baskısı gibi nedenlerle okulla bağlantısını koparmak zorunda kalmış kızlarımızın yeniden okula kazandırılmasıdır. Bu kızlarımızın önemli bir bölümü de aileleri okula göndermek istediği halde köylerinde okul bulunmadığı, okul bulunan en yakın yerleşkede ise yurt olmadığı için okula devam edememektedir. Kampanya, okula devam edecek kızlarımız için kız yurtları yapımını ve burs sağlanmasını amaçlamaktadır. Böylece kızlarımızın okuyan, düşünen, karar veren bireylere dönüşmesi amaçlanmaktadır. Elbette en önemlisi, kadınlarımızın işgücüne ve karar mekanizmalarına katılımlarının sağlanmasıdır.

Bir kız çocuğunun okuması için gerekli burs miktarı nedir? 2009 - 2010 öğretim yılında bir kız çocuğunun okuması için belirlenen 1 yıllık burs miktarı 480 TL’dir. Kız çocuklarına verilecek olan bursun en az 4 yıl sürmesi kızlarımızın eğitimlerine kesintisiz devam etmesini sağlayacaktır.

Nasıl kişisel yardımda bulunabilirim? Baba Beni Okula Gönder kampanyasına web sitesinde bulunan banka hesap numaralarına havale yaparak bağışta bulunabilirsiniz.

1 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Helal sana valla her destek veriyorum fitre niyetine herkes verse keşke