wibiya widget

23 Eylül 2009 Çarşamba

Artık Sanal da Olsa Bir Dükkanım Var!

Sevgili dostum Stil Direktörü'nün uyarı ve bilgilendirmesi ile bundan sonra takılarımı GittiGidiyor üzerinden sizlere sunacağım.Sorularınız için yine mail adresim; takiyapiyorum@gmail.com açık olacak.

Zamanla tüm takılarımı dükkana aktarmaya çalışacağım.Aktaramadıklarım olursa da bana beğendiğiniz takının resmini göndermeniz yeterli.Size özel satışı ordan gerçekleştiririm.Böylece beğendiğiniz takıları istediğiniz taksitte de alabilirsiniz. Haydi dükkanıma tık tık...

3 yorum:

MAYdesignorg dedi ki...

DOĞAL TAŞ VE GÜMÜŞ ÜZERİ ALTIN KAPLAMA SET ---- ellerine sağlık çok güzel olmuş hayırlı müşteriler...

madammoda dedi ki...

Hayirli olsun, bol satislar... ;)

haykırış dedi ki...

"dükkanıma tık tık" linkini tıkladığımızda "Bu dükkan şu an için kapalıdır!" mesajı alıyoruz. Lütfen şu linki düzeltinde kavgaya sebep olmayın rica ediyorum bu yaşta "takı" yüzünden atışıyoruz hayret "ayıp hayatım" dedikçe muhterem eşim "cebini düşünüp açmıyorsun" diyor. "Vallahi suçum, günahım yok link çalışmıyor" desemde inanmadı. Özge hanıma yaz diyor ve yazdım elçiye zeval olunmaz.
Sevgi ve saygıyla