wibiya widget

18 Ekim 2009 Pazar

Kermes Notları...

Blogdaşlar, daha önce blogumda Mutluluk Nedir postumu burada paylaşmıştım sizinle...O gün hatırlarsanız bir kermesten bahsetmiştim.Sevgili Bilun ve Stil Direktorunun katıldıgı bir kermesten...İşte o güne ait notları ve fotoları , Stil Direktorum Sevgili Edi burada  ve  Volkan &Kaldera blogunun sahibesi Sevgili Nazan burada yazmışlar.Elleriniz dert görmesin canlar...O gün sevgili Serap'la moda blogunun sahibesi Serap'la da tanışma ve kaynaşma fırsatım oldu.Linki için tık tık...
İnşallah o günkü gibi  uzun zamanlarda çoğalan mutlulularımızı paylaşma fırsatımız olur hep...
İyi Haftalar herkese...


3 yorum:

Laçin Tenel dedi ki...

Ay canım ben gelemedim ya siz yazdıkça daha bir üzülüyorum :((
İnşallah bir sonrakine...

Stil Direktoru dedi ki...

Canım benim ne güzel di cidden her daim el ele olalım mucx

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

İnşallah :))
Sevgi ile...