wibiya widget

17 Ekim 2009 Cumartesi

Renlerin bize anlattıkları!



Kırmızı
Tutkunun rengi kırmızı, kudreti, hareketi ve canlılığı simgeler. İlklerin, liderlerin ve mücadelenin rengidir. Duvarların tamamında değil bazı bölümlerinde ya da sadece küçük desenlerde tercih edilmelidir.
Turuncu
Yaratıcılık, kendine güven ve mutluluğun rengi turuncu, coşkuyu, neşeyi, iletişimi simgeler. Geniş mekanlarda rahatlıkla kullanlabilir, küçük odalarda beyaz ya da ekru gibi çok sade renklere kontrast yatamak için tercih edilmelidir.
Mavi
Barışın, yeteneğin ve güzelliğin rengi mavi, güven ve sadakati simgeler. Dingin ve sakin bir atmosfer yaratabilmesi nedeniyle uygundur. Ancak çok yoğun kullanılan koyu tonlarının karamsarlık ve melankoli yaratabileceği gözardı edilmemelidir.
Sarı
Bilgeliğin rengi sarı, neşeyi ve umudu simgeler. Sarı koyu renkleri yumuşatmak için kullanılabilir.
Yeşil
Uyumun, paylaşımın ve huzurun rengi yeşil hayatın simgesidir. Açık tonları rahatlatıcı etkisi ile büyük yüzeyler için düşünülebilir. Çok yoğun ve yanlış kullanıldığında tembelliğe ve yorgunluğa yol açtığını da unutulmamalıdır.
Mor
Asaletin ve itibarın rengi mor kendine güveni temsil eder. Morun çok farklı tonları vardır ve lavanta, leylak gibi açık tonlar taze ve keyifli bir atmosfer oluştururmaktadır.

4 yorum:

cecilia dedi ki...

kıymızıııı..
yani benim rengim...
diğerlerini bilemicem ama kesinlikle tutku..inadına aşk..

Adsız dedi ki...

pembe yokk:(

Stil Direktoru dedi ki...

+turuncu satışın rengidir bebem

rengarenkli dedi ki...

merhaba
blogunuz çok güzel öncelkle tebrik etmek isterim.

bende yeni yeni blog oluşturmaya çalışıyorum ve blogunuzla bu akşam karşılaştım çok hoşuma gitti.

ve beni çok heyecanlandırdı.çünkü kendimisizin sayfanızda gördüğümü zannettim çünkü sizin bir postunuzda kullandığınız resim benim profil resmim. resmi görünce kendim zannettim. acemice bişey yani. neyse vaktinizi almıyım. başarılarınızın devamını dilerim. sevgiler..