wibiya widget

20 Şubat 2011 Pazar

CAN'DAN Kocaman Bir Teşekkür!

Blogcanlar,
Bu aralar CAN Bey'in  uyku düzeni daha ziyade düzensizliği nedeni ile pek fazla post giremiyorum.Birçok yenidoğan bebeğin aksine günde max 5-6 saat uyuyor, diğer zamanlarda sürekli etrafı seyrediyoruz.Sanırım hamileliğim süresince yoğun iş temposu sonucu Oğluş hep uyanık:)Hal böyle olunca, bana kalan kısıtlı vakitlerde ben de fırsat bulursam uyumaya çalışıyorum.

Gecikmiş teşekkürlerimiz var, ama bir türlü fırsat bulup yazamadım.

Hastanemize gelen dostlara ikram ettiğimiz  bu muhteşem kurabiyeler için sevgili dostum Meltem'e,

                  doğumumu an be an fotoğraflayıp ölümsüzleştiren sevgili Zeynep'e


ve hastane odamızı büyük özveri ve emek ile süsleyip, son derece zevkli ikramlıklarımızı vs. hazırlayan geç keşfettiğim kızkardeşim Ayşen'e  sonsuz teşekkürler.Ellerinize ve emeklerinize sağlık!



İnsan böyle anlarda sevilmenin kıymetini anlıyor, güzel dilekleriniz ve yorumlarınız için tüm Blogcan'lara da sonsuz teşekkürler.Her zaman söylüyorum, sanal da olsa biz büyük bir aileyiz ve ben bu ailenin br ferdi olduğum için çok ama çok mutluyum.

Hepinizin uykusu Can'ın olsun, olur mu?:)Herkese iyi haftalar!

7 yorum:

Aslısın dedi ki...

Ne güzel detaylar, bir ömür mutlu olun birlikte.

Adsız dedi ki...

olur:)
kaan da can gibiydi. hiç uyumazdı. hala da öyle:(
belki can şaşırtır sizi..

nehircce dedi ki...

Kokla benim için olur mu onu, ne güzel kokuyordur kim bilir :)) Ben zaten uyuyamıyorum benim uykularımı verdim gitti o paşaya sevgilerrr :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Canım şu aralar çok karmaşık gidiyordur herşey senin için, karmaşık ama eşsiz güzellikte :)
Sanırım zamanla herşey daha bir oturacak rayına ;) sana da iyi ve mutlu haftalar :))

Tümay Öztürk dedi ki...

Az kaldı canım benim bir düzene giriyor sonra. gerçi düzen derkende bebeklerin bir günü bir gününü tutmuyor ama en azından üç aşağı 5 yukarı ne zaman uyur uyanır ya da uyursa ne olur biliyorsun. O da seni biliyor:) Tanışma faslı biraz uzun:) İnsanın böyle zamanlar etrafında böyle dostlarını görmesi ne kadar güzel di mi:) Allah eksik etmesin. Canım çok öpüyorum seni. Rahatsız etmemek için aramıyorum ama aklım sende...:) Can'ımı da öp benim için...

Zeynep'in Evi dedi ki...

Canım benim:) doğumunda seni kızkardeşim gibi gördüğümü söylemiştim değil mi, hep iyi olmanı sağlıkla yavrunu kucağına almanı diledim..seni de canı da öpüyorum canım...

meltem beker dedi ki...

Bütün uykuarımız köfte dudak yakışıklımız Can'ımızın olsun Özgecim:)
Kurabiyelerimi tadanlara afiyet bal şeker olsun,Can'ımıza ömür boyu şans getirsin Özgecim:)
Yazdıkların,paylaşımın ve nezaketin için teşekkürler:)

kucak dolusu sevgiler...